Back in business

Haha, sa precis till Linus att jag kanske ska börja skriva blogg igen. Det var så underhållande när hade tråkigt. Plus att nu har jag ju en sprillans ny dator att sitta vid :) Slipper både mammas och Linus dator, yeah! Dom som inte vet så är den såklart rosa! Närmare bestämt en Dell Inspiron. Har även Windows 7 på den, trodde verkligen inte jag skulle trivas med det eftersom jag hade redan svårt med Vista. Men det är skitbra och mycket smidigare än XP.

Idag blir det middag hos Linus mamma, han fyller ju år på Tisdag. 19 stora år! Var inne i stan och köpte hans present med Stoffe igår och när jag kom hem så kuuuunde han ju inte hålla sig ifrån att öppna den, och jag sa att det är ju hans present, han får öppna den när han vill. Hade köpt en klocka från Festina. Skitsnygg!
Gick runt i flera timmar i stan för att hitta den perfekta! Det här var den jag fastnade för först så Stoffe tyckte jag skulle gå på magkänslan :) Och den gick verkligen hem!








 
En liten bild på mig och Linus :)

Satt och kollade runt på lite kläder och jag har hittat min drömsida... Tänk om man hade pengar.. Min fetisch när det gäller kläder är verkligen hoodtröjor. Skulle kunna ha hela min garderob full.. Gjorde ett litet collage med mina favoritsaker! Åååh! :D http://www.criminaldamage.co.uk




Det glansiga jackan kommer definitivt köpas inom en snar framtid. Kommer antagligen köpa den svartrosa hoodien också! Leggingen är jag jävligt sugen på också..


Kommentarer
Postat av: Madde

Uuuh! Jag gillar det jag ser uppe i högra hörnet! Ser ju inte helaa plagget men det ser jävligt snyggt ut! =)

<3 Welcome back, förresten!

2010-01-18 @ 22:14:42
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0