Matchande

Mamma och jag har köpt matchande skor :) Hihi. Mamma kom hem med sina i förrgår och jag blev helt kär! Dom var helt perfekta, precis såna skor som jag letar efter. Men, mamma har en storlek mindre än mig och eftersom det är rätt hög klack så skjuts tårna fram ytterligare. Fast mamma lovade att kolla efter ett par som var en storlek större när hon skulle till jobbet. Och dom fanns :) och det bästa var att dom fanns i svart också. Beiga blir så smutsigt. Ska börja använda dom när snön börjar försvinna :D




Mina :D


Mammas :)


Ikväll blir det bio med baby. Ska äntligen gå och se Avatar! Alla mina kompisar som har sett den har sagt att den är skiit bra, så vi hoppas på det :) Bion börjar 22.25, sjukt sent, jag vet. Men det fanns ingen tidigare som det fanns bra platser på. Men det blir jätte bra, vi ska åka till Gamla Stan och äta på Vapiano först och sen åker vi till Rigoletto!
I morgon hoppas jag på att Stoffe och hans kompisar fortfarande ska ut! Vill följa med ett tag i allafall, även fast jag börjar 7 dagen efter. Hela hans pluton ska ju med, då får man passa på ;)

Förresten, köpte ju gymkort för några veckor sen på Puls&Träning fast jag har inte kunnat tränat nåt förens nu.. har ju varit förkyld i två veckor.. wiho. Men i Onsdags tränade jag där för första gången. Och jävlar vad fräscht och bra det var. Det enda negativa var väl att dom inte hade några skåp, men dom hade i allafall små värdeskåp som man kunde lägga mobilen och så i. Men eftersom det är ett obemannat gym så har dom kameror överallt så det är väl antingen så dom har tänkt. Tänkte träna på Söndag också, efter jag har jobbat :)

 




Två sjukt bra låtar :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Skitsnygga skor!! =)

2010-02-01 @ 12:20:28
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0