Kärringar alltså..

Herregud..

Var påväg från Ekerö till Abrahamsberg, skulle precis hoppa av bussen och då hörde jag en kvinnoröst som sa, "dra upp byxorna!" Jag bara ignorerade det för jag trodde det var till någon annan men när jag väl hade kommit av bussen så hörde jag det igen, men då var hon mycket närmare mig. Så jag vände mig om och frågade vad hon snackade om. Hon ba "Jaa, dra upp byxorna, det där är inte ens hip hop!" Haha. Och jag bara stod där helt chockad och garvade. Så tillslut när jag hade ifrågasatt henne några ggr till om vad hon ville mig och varför fan hon vill bestämma över hur jag ska ha kläderna så gick hon. Och då sa jag, "är jag din dotter eller?" Och då sååklart så sa hon "Nää men jag har barn i din ålder" Jag höll på att garva ihjäl mig. Stod där och garvade en stund innan jag gick till tunnelbanan och där stod den där fula kärringen igen.. Men som tur var sa hon ingenting den gången, för då hade jag fan slagit till henne.. Var så jävla arg.
Hur pinsam får man vara om man går fram till någon helt random och säger till personen hur den ska ha kläderna. Det är ju helt bissart. Trodde fan inte mina öron. Jajaa. Över till något helt annat.

Har kommit på mig själv hur mycket jag tjatar om kläder nu för tiden. Men dom skorna jag hittade idag måste jag bara visa. Dom är helt sjukt snygga. Tyvärr så vet jag inte var dom kommer ifrån. Vet bara att det är märket Apple Buttoms. Har ett par skor i det märket men dom köpte jag i USA. Lite tråkigt om dom bara finns där. Visst, man kan ju beställa men det blir snordyrt.

Här är dom!



Och här är dom jag har! Sjukt dålig bild, men dom är jävligt heta i verkligenheten.






Kommentarer
Postat av: Madde

De var assnygga de där skorna, fast dina var fanemig snyggare, de var SKIITSNYGGA! Har aldrig sett dem ju..

2010-01-18 @ 22:16:36
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0