Känner mig så jävla seg..

Jaa usch, har suttit hemma hela dagen och bara degat. Den enda nyttan jag gjorde när jag sa att jag skulle städa var att jag dammsög lite och stoppade in den rena tvätten i garderoben. Asså fyfan, Madde! Jag låter som en viss äcklig person.. Haha. Nu får jag sluta med mina städfasoner.

Nu är i allafall Linus hemma. Lite roligare som tur är. Dock är vi alldeles för slappa för att fixa middag.
Imorn ska det bli kul i allafall! Äntligen får jag fixa mig i håret och vi kan ju hoppas på att det blir snyggt också! På Fredag har jag bokat tid på Ungdomsmottagning, ska bli lite läskigt faktiskt. Och nej, det blir ingen gynundersökning utan jag ska byta från p-piller till p-spruta. Fan alltså, jag som hatar sprutor. Hur kunde jag kommit på en sån sak. Fast egentligen var det mammis idé. För hon tycker jag slarvar med mina p-piller så mycket. Så det här passar nog mycket bättre för mig, kan bara inte hålla koll på piller och grejer.. 

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha jaa både städning och "mammi", jaa du börjar låta som en viss person! Tur att du inte är lika äcklig i alla fall, du behöver väl inte tvätta dina svettiga bhar varenda dag! XD

<3<3<3 puuuss

2010-02-01 @ 12:22:27
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0