Helt underbart!

Måste bara säg WOW. Avatar var den absolut bästa filmen jag har sett i hela mitt liv. Vi skulle egentligen käka på Vapiano igår men det vart ändrade planer eftersom det var helt proppfullt där. Så vi bestämde oss för att käka på K15 istället. Vi käkade plankstek och fan vad gott det var. Filmen började ju 22.25 så vi satt där och snackade ett tag. Filmen var verkligen över alla förväntningar. Trodde den skulle vara mer larvig eftersom jag egentiligen inte gillar since fiction. Men den var helt underbar. Fast jag blev lite besviken på 3D-effekterna. Det kunde varit mer faktiskt. Jag tänkte inte särskilt mycket på att det var det. Men jag tyckte ändå det kändes som att man levde sig mer in i filmen då eftersom allt kändes som att det var närmare. Kvällen var i allafall jätte mysig!

Kl fem har jag intag, själv. Jippie. Kul. Linus ska i allafall hänga med och hjälpa mig med alla höpåsar och resten av fodret. Men hästarna måste jag ta in själv, och ta av alla täcken. Det känns ju liksom lagom kul.

Förresten, Sri Lanka resan är bokad! Mamma bokade i veckan. Så om fyra veckor är vi där! Känns helt sjukt. Fyfan vad skönt det ska bli att komma bort från Sverige måste jag säga. All den här snön och kylan. Usch. Fan vad jag längtar!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0