Ed Hardy



Den här kommer bli min. Just nu kostar alla kepsar 19 euro på http://www.classicedhardy.com. Så jävla snygg!

Stannar hemma från praktiken idag... Min näsa är helt täppt och inget fungerar, hostar hur mycket som helst och så känns det som att jag har världens tryck i huvudet. Och förra veckan när jag gick dit så frågade till och med patienterna om jag var förkyld.. Det var riktigt jävla pinsamt. Men nu ska jag fan bli frisk! Kommer i allafall gå dit imorn och på Onsag hur jag än mår, för jag hann aldrig få någon uppfattning om hur det var där.. På Torsdag, Fredag och Lördag är jag ledig och på Söndag jobbar jag. Så det ska nog gå bra!

Så ikväll blir det till att chilla hos Linus. Kolla på Paradise och käka popcorn :) Ååh det kommer bli så spännande på Paradise ikväll, får inte missa det! Rami-äcklet har ju åkt ut så nu kan det bara bli bättre! Bara inte Catja åker ut.. då är det fan inte värt att kolla på.

Just det! Jag ska till frisören på Torsdag. Ska bli riktigt skönt att göra något åt mitt hår. Just nu är det väldigt slitet och jag har världens utväxt. Så nu ska det fixas! Emot alla så ska jag färga håret blont. Vad tror ni om det?



Var ganska blond sommaren 2008, men det ska bli mycket mer blont :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0