Blä!

Sitter här i soffan jätte morgontrött trotts att jag gick upp för en timme sen, haha. Är hemma idag för jag har hostat hur mycket som helst inatt plus att min näsa går inte att andas med, så jag kände mig inte så pepp på att gå till praktiken. Men det är okej sa dom igår eftersom det inte är bra att jobba inom vården när man känner sig sjuk. Linus började kl 8 imorse så nu är jag helt själv, har ju iofs Trixie men hon har väl gått och lagt sig i våran Mount Everest-tvätthög igen. Hon brukar ligga där och chilla när ingen ligger och sover, för då ska hon såklart ligga och knöla ihop sig med oss i sängen. Fast det är ganska mysigt ändå! I dag har jag inte planerat att göra något speciellt. Kanske tar en tripp ner till solariumet. Annars ska jag väl bara ta det lugnt, ska dock köra en riktig städning här. Vi har först och främst en jätte hög med ren tvätt innanför dörren som ligger i en IKEA-kasse. Fattar inte varför vi inte tar upp den. Sen står det minst 10 mountain dew burkar utspridda över vardagsrummet.. Ååååh, jag ser att en är oöppnad nu! MUMS! + massor med skräp överallt..

Jaja, nu får jag ta tummen ur röven och börja städa...



Hade lite kul med camen här om dan. Är inne på toan för det var så dåligt ljus där ute :P



För någon timme sen, ser ut som ett jävla monster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0