Dålig uppdatering

Ojsan, har inte skrivit mycket dom senaste dagarna men jag har varit jätte sjuk.. Och Lördagsnatten spenderades på akuten. Det började med att jag blev jätte illamående och höll nästan på att kräkas. Sen fick jag världens magknip som jag trodde jag skulle dö av. Jag brukar få det ganska ofta och det brukar gå över väldigt fort men efter en timme började jag undra. Och smärtan hade nu flyttat sig ner till höger sida. Och nu gjorde det dubbelt så ont. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö, det kändes som att någon stack knivar i min mage. Så jag ringde mamma och allt slutade med att jag, pappa och Linus satt på akuten. Det var inte så lång kö i väntrummet men i undersökningsrummet tog det ett jävligt bra tag. Men tillslut försvann smärtan efter ungefär tre timmar. Riktigt skönt. Så igår var jag på återbesök trotts att det inte gjorde ont. Men det var säkrast så. Tog bara lite blodprov och så. Det jobbigaste var att jag och linus satt och väntade i tre timmar på kirurgakuten. Det var inte lika kul. Och det enda läkaren gjorde var att hon kände lite på min mage, det var allt. Så det kändes lite ovärt.

Är i allafall ledig idag, så jag ska åka till stallet vid 2 ungefär. Ska bli skönt att komma iväg lite och vara själv. Ska pyssla om Cleo ordentligt. Det behöver hon!
Nu kommer Trixie, Linus katt alltså, så jag ska mysa med henne lite :)



En liten kisseunge från vedis för några år sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0