Burr..

Sitter med laptopen i sängen, känner mig riktigt slapp alltså... Och något som är ännu mer slappt är att jag och Linus sitter och snackar på facebook fast han är i andra rummet. Orkar inte anstränga mig för att skrika.
Snart ska vi dra mot Ekerö och käka middag. Sen blir det promenad med bästis :) Det var verkligen alldeles för länge sen jag träffade Vivi. Visst träffas vi i stallet och så men vi har inte setts utanför stallet på jätte länge. Hoppas det inte blir allt för kallt ikväll bara, ska ta på mig ordentligt. Och uggsen ska på också! Har gått med mina stövlar dom senaste dagarna och jag trodde allvarligt jag skulle frysa ihjäl när jag var påväg till stallet.



Jag och Baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0