21:05

Heelluu..

Sitter hemma hos mamma nu för ovanlighetensskull. Har slutat kalla det här för hem, för jag ser abrahamsberg som hemma. Vet inte om det är ett bra tecken eller dåligt. Hade tid kl 1 hos frisören och efter det drog jag till stallet. Är stört nöjd med håret, även fast jag inte fick färga hela jätte blont. Jag hade räknat ut det från första början eftersom det är väldigt svårt att få det väldigt ljust när man har haft så mörkt. Min frisör sa också att det kan bli gult eller börja skifta i grönt. Och det ville jag ju verkligen inte. Så jag bestämde mig för att färga väldigt många slingor. Det blev jätte bra och vi bestämde att jag ska komma tillbaka om några månader för att färga ännu ljusare! Ska vara riktigt riktigt blond till studenten! Kommer vara sjukt snyggt till min vita klänning och studentmössan. Hihi.

Imorgon blir det att åka till ungdomsmottagningen och till stan med Linus. Möter upp honom efter han har jobbat så ska vi fixa hans klocka, shoppa lite på Åhléns för hans presentkort och löshår! Sen på kvällen får vi se vad vi hittar på.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv tills baby kommer hit.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiint!:)<3

2010-01-21 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0