Pms eller?

Jag är så jävla arg... vet inte varför.. saknar typ Linus kramisar eller nåt. Nä men jag känner mig så otrevlig mot alla, i allafall mamma. Hon som är så snäll hela tiden. Nä usch, jag måste skärpa mig. Ska göra riktigt hårt på gymmet ikväll och sen ska jag ligga och gosa med Linus hela natten. Ska bli riktigt skönt att bara släppa allt. Praktiken känns åt helvete eftersom det känns som att jag bara blir bollad fram och tillbaka mellan alla på avdelningen för att ingen har riktigt tid med mig. Min handledare jobbar deltid och jobbar bara 2 dagar i veckan ungefär, så henne träffar jag nästan aldrig och det är hon jag ska kunna lita på men det gör jag verkligen inte. Litar i såfall mer på en annan tjej jag går med, hon låter mig göra saker så jag lär mig något. Annars får jag bara sitta och stirra in i väggen känns det som... Får hålla ut nu i 3 veckor till sen ska jag göra allt jag kan för att få någorlunda betyg till studenten. Ska bli så otroligt skönt att slippa skolan säger jag bara. Och alla som säger att jag kommer sakna lärarna och att sitta och plugga i skolan. ALDRIG. Det enda jag kommer sakna i skolan är halvdagarna och klassen. Ingenting mer. Jag älskar verkligen min klass men jag har aldrig varit en tjej som gillar skolan. Jag har endast gått dit för att det ska gå så fort som möjligt att ta studenten och slippa det. Jag gillar inte att plugga, inte att ha krav på mig, inte lärare och framförallt inte gymnasiet... Jag går en rätt slapp linje men för mig kan den vara tusen ggr slappare. Nä fyfan, nu får jag rycka upp mig... BLÄ.




Agent Orange



Kommentarer
Postat av: Madde

Är det du på bilden? Cool bild iaf! =)

2010-02-02 @ 23:48:20
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0