Sad..

Läste nyss att Dessie har hamnat i fyllecell efter en fest.. Är det bara jag som tycker det är sorligt? Hon är 15 år och får precis börja köra moppe.. Nej herregud, jag tycker fan att det här börjar gå för långt. Hon har börjat hänga med en 31 åring som nästan är lika gammal som hennes pappa, men det mest äckliga är väl att Han umgås med henne, men jag vet inte. Vissa tycker att ålderskillnad inte har någon betydelse men det tycker jag verkligen. Dessie träffar polisen typ 2 ggr i månaden, och det handlar antingen om bråk eller att hon har varit alldeles för full. Vad fan säger hennes föräldrar liksom? Jag kom ihåg när jag var 15.. Vad gjorde jag då? Kollade på film och åt popcorn med mina kompisar?

Nä usch.. hoppas hon vaknar upp och märker vad hon håller på med.. snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0