Stoffe + Permis = ingen blogg

Precis, där har vi det! Har upptäckt att jag aldrig uppdaterar när Stoffe har permis. Jag har så fullt upp med att umgås med honom och med alla andra såklart.
Får väl uppdatera lite. Inte för att det har hänt så mycket roligt, men men.

I Fredags hade jag ju fest iallafall, blev väl rätt lyckat. Var bara folk från Ekerö, så det var riktigt trevligt faktiskt! Lite återförening om man säger så. Dom flesta har jag ju gått i samma klass som i nästan hela mitt liv. Så det var jätte kul! Alla drog väl runt halv tre då några andra små pojkar kom. Dom hade varit på krogen så dom kom lite senare. Två av dom drog ganska tidigt medan de andra två stannade hela natten, och hela morgonen. Haha. Men det gör inget.. Eller?

Nu har i allafall Stoffe åkt tillbaka.. Och kommer inte hem på 5 veckor. Faan, jag börjar fan böla av tanken.. Hoppas det går fort.. Och hoppas inte allt för knäppa saker händer när han är borta, jag gör alltid så mycket konstiga saker när han inte är här.



Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0