Myspys

Hade jätte mysigt hos Linus igår :) vi kollade på halv Drag me to hell men jag tyckte den var så läskig och Linus tyckte den var dålig så vi bytte till Yesman. Haha. Sjukt rolig film. Vi gick och lade oss vid typ 12 för jag skulle ju jobba idag. Sjukt segt att gå upp vid 8 när man egentligen kan gå upp typ halv 12. Jobbade från 9 till 12. Sen började jag skolan vid halv 1. Så det var lagom. Även fast det låter jätte lite så får jag lite extra pengar i månaden. Ska jobba på Lördag också :( Usch... Det kommer säkert hända något kul som det alltid gör men den här gången kommer jag fan sktia i det och vara trött på jobbet om det är så. Det är ju inte så ansträngande så det gör inget. Jobbar med Jens på Lördag också, så det ska bli kul!

Sitter just nu hemma hos pappa och väntar på Jens. Vi ska käka middag tillsammans och sen ska jag övningsköra :) Jens ska också med, hoppas han är snäll och inte kritiserar mig för mycket, haha.

Nu ska jag kika runt lite på olika bloggar.


Kommer du ihåg Lolli? Sommaren 2008 :) <3













Kommentarer
Postat av: Lolli

HAha aa! :) <3 Förlåt!

2009-10-02 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0