Hard work, work

Har pluggat mest hela kvällen, riktigt tråkigt måste jag säga.. Ska snart lägga mig i sängen och läsa igenom det vi har förhör på imorgon.. Men snart är det helg i allafall! Ska bli jätte skönt. Äntligen få vila min hals lite, hostar snart ihjäl mig.. Men tyvärr ska jag jobba på Lördag men det kommer nog gå fort, bara 4 timmar så det är lugnt. Det är första gången jag ska jobba med min brorsa också. Han har ju fått jobb där jag jobbar så det ska bli trevligt!
Träffade lilla Stoffe idag också :) Han ringde mig när jag var vid Thorhildsplan påväg hem och då tyckte jag att jag lika gärna kunde vända om för att käka middag med honom i stan. Vi käkade i Kungshallen :) alltid god mat! Lite senare träffade vi hans kompis också, och han har lovat att komma på min skiva! För jag ska ju som sagt bjuda 15 personer och jag vet inte ens om jag har så många kompisar som är arton.. Men det får gå!

Nä nu ska jag läsa dom där förbannade papprerna..

Pusspuss!



Jag idag!

Kommentarer
Postat av: Ääälskliiinggg!!!

Jag veeet har tänkt på dig varje dag och läst dina sms, men jag har inge cash på mobilen. =( Gaah måste skaffa abbonnemang. Det går bra med huset, flyttade in igår. Bor i värsta kartongröran än så länge, men ska försöka få ordning här nu de närmaste dagarna. Men det är lite jobb med det. :p Ja, du vet ju hur det är att flytta. Jobbiiigt.

Skrev ett inlägg om hästen faktiskt, mest för att du frågade. :p Men jag har lite andra hästprojekt på gång, eventuellt... :p

Jaa kanske v. 46, är inte spikat än, men annars däromkring i alla fall, wihooo, SEEEES! Puss puuuss, saknar dig!

2009-09-18 @ 03:12:15
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha okeeej :D:D vad bra!! :D joo jag förstår hur jobbigt det är :( och man hittar aldrig någonting!! USCH!!

Okeej! Hästen verkade ju jätte mysig! Lite skillnad från Surp men det kan ju vara bra med omväxling!



Åååh! gud vad kul! Och du förresten! Vi har spikat våran skiva nu! Den är 10 maj på Nype :) det ligger vid östermalmstorg ungefär, sprillans ny klubb! Vi tänkte ju först ha på en annan men sen var det tydligen bokat redan på vårat datum :( men det här verkar bättre faktiskt, du får ju välja om du vill gå på både middagen och festen eller bara partyt :D



Hoppas verkligen du kommer upp snart! Vore sååå kul! Pusspusssss <3<3<3

2009-09-18 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0