Farmville!

Haha fan då, nu har jag börjat spela Farmville och det är bara Agnes fel! Haha. Nemen det är faktiskt riktigt kul. Jag ska inte bli som en kille som Vivi berättade om. Det var en kille som var helt beroende av det spelet och mitt under sexakten så hade han bara avbrutit och skrikit "Jag måste skörda mina blåbär!!!!" Hahahaha... Såklart bodde han i USA. Men snart kommer väl dom hemska sydromen hit.. Haha.

Sov över hos Agnes och Vivi igår. Hade riktigt kul! Vi gick in på Habbo bl.a. Hahahaha! Herregud, jag gjorde min Habbo när jag gick i fyran eller femman. Och jag älskade verkligen det där spelet. Jag hade jätte mycket möbler! Hade glömt bort mitt användarnamn så jag skickade ett mejl och jag hetter SweetAwe!! Haha, kan det bli fulare?

Är hemma hos pappa nu, ska åka till mamma snart. Men först ska jag övningsköra! Hihi! Jag är sååå bra på det :D Haha.

Hörs kanske ikväll!



Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ewaaaaaaa HAHAHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA åh jag garvar ihjäl mig jag bara måste berätta en sak för dig! Eller kan visa istället. Du kommer att garva ihjäl dig!!! Fick ditt sms och loggade in så fort jag såg det förut, men du var inte inne då. Puuuuuuuss <3<3<3

2009-09-20 @ 23:30:41
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0