Bortskämda ungar...

Vi stor ju i rätt så stort stall nu så då har ju ett jätte stort och fräscht ridhus och där arrangeras träningar också. Och idag när jag var påväg hem såg jag minst 5 FETA Thuletransporter som kostar mer än 100 tusen styck. Sedan en häst på det som inte är mycket billigare. Och tjejerna som har hästarna är väl runt 14 15.. Det är det som är så är det sjukaste.. Fast jag har inte kommit till det hemskaste och mest bortskämda, jag såg en tjej med tretornridstövlar som kostar 4000.. och hjälmen kostar väl också runt det. Fan vad arg jag blir.. Föräldrar som tror att dom har hur mycket pengar som helst och lägger ut flera hundra per lektion till sitt jävla barn. Nä fan vad trött jag blir..

Jajja. Gjorde en hel makeover på Cleo och hennes uttrustning idag! Duschade och schampoonerade henne, smörjde sadel och träns och tvättade benskydden! Allt blir så fint :D Våran lilla plutt behöver lite extra pyssling ibland! Hon såg så glad ut när jag pussade på henne hela tiden, haha.

Nu ska jag kolla på något värdelöst program och sen måste jag skörda mina växter på Farmville, haha, patetiskt jag vet..



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0