Bästa

Skolfoto imorgon och jag har ångest! Som alla vet så är ju mitt naturliga hår liite ljusare än mitt lörhåret och jag har väldiga komplex för det. Så jag bokade färgtid tills på Fredag för att vara fin till helgen! Och idag fick jag reda på att vi ska ha skolfoto IMORGON! Och eftersom jag alltid har sån jävla otur så hade inte min frisör tid idag... Så antingen har jag inget löshår imorn eller så har jag det och är ledsen :( Men grejen är att alla mina kompisar + mamma säger att det knappt syns någon skillnad så jag antar väl att jag får lita på det.. Har plattat det nu så det ser lite bättre ut. Alltså inte helt platt, utan bara så att det är lite mindre onaturliga vågor.
Vet bara inte vad jag ska ha för kläder .. funderar på att låna mammas tunna tunika, den är jätte fin.. Det får nog bli den! Och mina jeansleggings!

Måste bara lägga upp min favoritlåt också!




Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0