Hos Linuzz

Linus gick precis till skolan, så nu sitter jag här själv, eller inte riktigt själv, har ju min underbara mensvärk att underhålla mig med. Fyfan. Höll på att dö inatt. Tog så många ipren man fick på samma gång och försökte somna, men det gick inte så bra. Så jag bestämde mig för att skita i skolan idag, vet att vi har mycket att göra men jag kan verkligen inte sitta där och klaga hela dagen.
Herregud, det skulle verkligen behöva städas här. Det ligger grejer PRECIS överallt. Men det är bara för att kl åtta imorse så kom vi på att det var några gubbar som skulle komma hit och byta ventilerna på elementen. Så vi fick lite panik eftersom det skulle inte finnas några grejer framför elementen. Så det vart lite stökigt. Haha. Har diskat allt i allafall.. Det är verkligen jobbigt att inte ha någon diskmaskin.. Fast när man är två är det väl inte så farligt men fyfan om man har folk över. Även fast jag inte bor här så måste jag ju fan hjälpa till, det är ju nästan bara jag som stökar till och använder ett nytt glas så fort jag ska dricka, haha. Jajja.

Nu ska jag väl städa lite och sen försöka komma iväg till stallet, hoppas jag inte måste lägga mig i fosterställning under tiden jag åker dit, det skulle vara liiite pinsamt.

Hörs ikväll!



En liten bild på mig och Stoffe, han har ju åkt tillbaka nu och jag kommer inte se honom på två veckor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0