det är konstigt...

.. vad fort man kan få starka känslor för någon.

Har träffat dig i 2 veckor bara men det känns som att jag har känt dig hela livet och jag kan bara inte klara mig utan dig. Du är precis som jag. Lika knäpp och busig. Sitter just nu och väntar på att du ska komma hit. Kan knappt bärja mig alltså. Det ska bli så mysigt att sova med dig! Egentligen får jag väl tacka min älskade Linnea som gjorde att vi träffades, tack älskling <3
Jag vet att jag har varit väldigt upptagen dom senaste veckorna, alltså att jag knappt har träffat någon. Förlåt! Ska verkligen prioritera mina vänner i framtiden, dom är alltid det viktigaste!

Förresten, måste berätta en väääldigt god nyhet! Jag ska kanske ner till Madde på höstlovet! Yeeeey!! Det skulle vara såå kul! Har inte träffat henne sen i sommras, som alla antagligen vet så bor hon på Gotland. Och gången efter det så är jag aaarton! Hihi! Då jävlar ska det partas med min plutt <3

Nu ska jag vänta vidare, och spela Farmville. Har stängt ut allt och är inne i Kings of leon tillsammans med mina miljoner tankar just nu.













Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag hoppas att det blir av och jag läängtaar såå efter dig hjärtat! Hihi, ja nästa gång är du 18. Men innan dess kommer jag till dig!

Pusselipuss, ta hand om dig och alla FINA människor!

2009-10-09 @ 00:00:54
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Y

Tjaa ewa!! Det var länge sedan! Hur går det med ridningen? jag kvar på ekerö i alla fall.

2009-10-09 @ 10:16:21
URL: http://ylwal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0