Tillbaka från Uppsala!

Nu är jag hemma från Uppsala. Och såklart var det jätte kul att träffa Madde! Mitt tåg gick vid 1 tiden från centralen. Tågresan gick mycket fortare än vad jag trodde så det var jätte skönt. Madde kom och hämtade mig vid stationen i sin lilla cab, den är så fin!
När vi hade kommit hem till henne lade vi oss och solade en stund i det sköna vädret. Och vet ni, JAG BLEV JÄTTE BRUN!! Så himla härligt! Nää.. herregud vad jag driver.. Det bara skriker internskämt om det. Haha.
Efter någon timme gick vi och handlade. Middagen bestod av oxfilé, potatis, beasås och majskolvar. Hur gott som helst, och Maddes pojkvän är rena rama kocken i köket. Tänk om man hade sån lyx.. jaja, jag kanske hittar min PRINS snart.

Haha, robinson-nördar som dom är så kollade vi såklart på det. Men jag tror allvarligt att jag ska börja följa det, för det är riktigt bra. Fast det där med grisen var ju bara för skabbigt..
Madde var så gullig så hon hade köpt Twilight, så efter Robinson bänkade vi oss framför den och åt hallonpaj! Haha, eftersom Madde hatar att gegga i deg så gjorde hennes pojkvän det med. Haha, men jävlar vad god den var! Så jäkla länge sen jag åt det. Och till det hade vi en liter vaniljsås, haha.

När jag hade kommit hem till Stockholm igen så mötte jag upp Vivi för att äta lunch. Hon hade varit inne i stan och köpt Twilight såklart, haha. Vi käkade på Stash längst bort i Gallerian och en trappa ner. Jag som var sugen på sallad.. men herregud vad dyrt det var. Det kostade 79 för en sallad. Aldrig i livet. Så det blev en Ciabatta i stället.
Både Jens och Stoffe åt middag här, jätte mysigt! Kul att Jens kommer och äter middag här ibland, blir så tomt utan honom :(

Bilderna kommer lite senare! För nu ska jag gå och sova, börjar ju åtta imorgon :(


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha du är för söt, stumpan! Aja, kul var det och skönt som fan att han geggade hahahaha! Så att vi slapp! :p Faan att vi blev så bruna alltsååå! (Hahahaha kollade din bdb den 20 juni! Garvade ihjäääl mig! XD Och dit svar liksom "Jaao..." :P ASKUL!)

Kul att du kom gumman!

Puuussp

2009-05-04 @ 21:39:35
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0