Test

Jag blev utmanad av Mikkis.


1) VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Jag gick i tvåan och var väl lycklig för att skolan var såååååå rolig, haha.

2) VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
Hmm... jadu, det är frågan. Kanske var med Stoffe?

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
OSTBÅGAR
Saltapinnar
Salta fiskar
Popcorn
Ben & Jerry, kanske inte är snacks men men

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
I'm blue
Rehab
Sommartider
Billy

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en häst
Åka utomlands och ta med mina närmaste kompisar
Köpa en egen lägenhet
SHOPPA

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Dåligt tålamod
Dampig
Jävligt lättirriterad
Lat

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Festa
Ligga framför tvn och käka något gott
Sitta vid kanalen med Stoffe när det är fint väder ute och bara asgarva för ingenting

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Något som sitter svintajt och visar alla miljoner kurvor jag har
Foppatofflor

9) FEM FAVORITSAKER:
Sex
Lukten av betfor
Mobilen

Kommentarer
Postat av: Madde

Fajnälliiii ny blogg. Nytt liv, ny blogg. Shit alltså du anar inte hur mycket som har hänt på sistone. :p

Vist är du hemma en del nästa vecka? För då är jag ju i Sthlm, vi måste sees! =D Den 4:e pratade vi ju om förut, kan du fortfarande då? Puuussp

2009-05-26 @ 23:47:54
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Flyttar ni inte ner till gotland nästa vecka? Eller vadå? Nu hänger jag inte med :P och duu, varför heter du maddeherman? hahaha ;)

smsa mig!

Pusspuss!

2009-05-27 @ 21:04:32
Postat av: Madde

Haha såg ditt svar på kommentaren nu, men hade redan sms:at dig hehe! Nej alltså vi flyttar ner den 6:e juni, fast alla sakerna flyttade vi ner i söndags. Men den sista maj åker jag ner till Sthlm och så bor vi där den veckan. På fredag eftermiddag åker vi upp hit igen för att gå på L's examensfest och på lördagen den 6:e är det examensceremonin. Sen direkt efter den åker vi ner till Nynäs och över till Gotland. Så dåå flyttar vi. =)

Hehe jaa just det det där med Madde Herman skrev jag till dig i sms:et. =)

Puss och kram sötnos!

2009-05-27 @ 23:20:34
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0