Godkväll!

Sitter och har lite små ångest för att jag vet att jag måste göra talkort till min redovisning imorgon, men jag har inte orken att gå och göra det. Får göra det om en stund, måste sitta och lyssna på min underbara musik ett litet tag till. Just nu lyssnar jag på Circus med Britney, lite pinsamt att jag kan texten utantill.. Haha.
Som några kanske vet så ska jag och pappa flytta i slutet av maj. Nämligen till Klövervägen, alltså två stationer med 12:an från Alvik. Det är bara en tvåa men jag tror det kommer funka väldigt bra. För pappa och jag bråkar nästan aldrig och går bra ihop, så det ser jag bara fram emot! Vi ska måla och tapetsera om en hel del så vi har pratat lite om hur vi hade tänkt inreda ikväll. Det är så kul att ha något att fixa till. Det är så skönt för köket är helt nyrenoverat och jätte fint. Så det är skönt, det enda negativa är att det inte finns en diskmaskin men det finns det ju inte i de flesta tvåorna. Men vi klarar oss nog!

Förresten, det är en sak jag har märkt. Att alla "kända" bloggerskor försöker bräcka varandra genom att ha stökigaste rummet. Det är ganska roligt. Vem fan vill ha stökit rum? Börja tävla om vem som har snyggast rum istället. Hela grejen är så himla patetiskt. Det är också väldigt kul att Desiree helt plötsligt börjar kalla Kissie för wannabe. Jag gillar fan Kissie mer, om jag ens gillar någon av dom. För egentligen, vem fanns först ?

 Dessies Rum

Paows Rum

Och en till grej. Om ni vet vem "Paow" alltså. Hon och Dessie är ju tydligen "bästa kompisar". Det roliga är att dom snackar skit om varandra på bloggen hela tiden. Antingen så låter det såhär, "JAG TJÄNAR MEST PÅ MIN BLOGG" eller såhår "DIN LILLA FJORTIS, JAG HAR ALLTID GILLAT ROSA OCH DU ÄR BARA WANNABE". Herregud.. lägg ner..

Nä nu vart jag upprörd. Får väl lugna ner mig med lite plugg då, även fast jag inte blir särskilt lugn av det.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahahahaha vad pateetiskt!!!!!!!

2009-05-04 @ 23:49:16
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0