Sådär

Nu har jag försökt pilla lite med min design. Men jag har inte riktigt förstått hur jag får tillbaka menyn på sidan av bloggen, som ni ser nu så är den under alla inlägg. Sedan vet jag inte heller hur man får rubriken på inläggen vit, även fast jag ordnade till det men det ändrade tydligen tillbaka sig. Aja, får väl fixa det någon annan dag, för just nu har jag damp på min dator som är segare än någonsin. Haha, jag slog även till den för typ en halv timme och då började den tjuta och stängde av dig. Jag fick panik, jag trodde att jag hade gjort sönder den men efter ett tag gick den att starta igen som tur är.

Idag ska jag väl bara ägna mig åt att plugga, ska göra klart ett arbete om Hudcancer och sedan kanske jag ska träna lite på ett par frågor som vi ska ha seminarium på. Vi tittade på en film i engelskan så vi ska disskutera kring den imorgon. Hoppas det går bra, engelska är ju inte mitt bästa ämne som alla vet.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fiint, nu kanske man får läsa lite mer från dig igen. Härligt! Puuss! <3

2009-03-29 @ 18:29:31
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha, jag tycker inte designen är den finaste men men :P det fixar jag någon gång. <3

2009-03-29 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0