Nya bloggen!

Hejsan, nu har jag äntligen skaffat ny blogg. Jag gjorde det för jag tyckte min förra blogg ska förbli minnen, bara minnen. Eftersom jag och Stoffe har gjort slut så tyckte jag att den förra handlade lite för mycket om oss som tillsammans. Nu är jag och Stoffe bästa kompisar, så jag tyckte att även min blogg kunde få en uppdatering. Jag trivs jätte bra med Stoffe som en bästa vän, fast vi är väl egentligen som syskon.
Jag döpte därför den här bloggen till baraewa eftersom den här bloggen handlar bara om mig. Visst ska den handla om kompisar också men den förra hade för mycket om andra i. T.ex. designen. Så nu ska jag skaffa en egodesign istället :) om någon kan fixa en åt mig så säg bara till.

- Ewa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0