Muums!

När jag vaknade fick jag för mig att baka scones. Så jag letade upp ett recept som verkade jätte gott, nämligen med havregryn i! Men jag var duktig och valde fiberhavregryn istället! Så lite nyttigare blev det i alla fall. Så nu sitter jag här och trycker i mig :)
Börjar halv ett idag med och så slutar jag tjugo över fem. Ganska jobbig dag men jag ska inte klaga eftersom jag vet att många har det mycket värre än mig, vissa går ju åtta till fem.. Usch.

Efter skolan ska jag hem till min brorsas nya lägenhet! Som alla bör veta nu så har han precis kommit hem från Österrike då han har varit guide. Han har precis fått tagit över mammas lägenhet som mamma och pappa delade på precis efter dom skiljde sig. Alltså bodde dom varannan vecka där och varannan vecka i våran förra villa! Så mamma ille ha kvar den så Jens kunde få den. Jag är jävligt avundsjuk måste jag säga.. Den är verkligen jätte fin och ligger precis vid fridhemsplan med 5 minuters gångavstånd till tunnelbanan. Så jävla nice.

Efter middagen ska jag skynda mig hem till Den rätte för Rosing. Hoppas Stoffe vill se det med mig, vi brukar alltid titta på det tillsammans så det är verkligen tråkigt att det är sista programmet. Ååh, jag hoppas att Hugo blir vald, för dom är så himla söta tillsammans!

Nu ska jag gå och sminka mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0