Jaaa! HUGO!

JIPPIE!!! Ungefär så lät jag och Stoffe i tvsoffan när vi tittade på Den rätte för Rosing! Hugo vann! Fan vad glad jag är. Han förtjänade verkligen att vinna. Även fast det är stor ålderskillnad så passar dom verkligen ihop. Men det ryktas om att dom inte är tillsammans längre men jag tycker inte det gör något, för han vann ändå!
Har precis kommit in efter en prominix med Stoffe, vi gick en sväng efter programmet för att få lite luft :) Sitter här nyduschad och funderar på att sova snart, jag ska ju upp tidigt då vi har nationella provet imorgon, hjälp! Hoppas verkligen det går bra. Och vet ni vad jag ska göra efter? Pierca naveln! Jag kan säga att jag är hur nervös som helst. Ska åka till ANT med Linda för hon ska också göra, eller hon ska göra inplantat, dvs bara en kula som sitter nedanför naveln. Jag är ganska nyfiken på hur dom kommer göra det, eftersom dom måste "operera" in den där grejen. Jaja, den som lever får se.

Jaja, jag kanske lägger upp en bild hur den ser ut om det inte är allt för röd imorgon!


Kommentarer
Postat av: Madde

Nej då den kommer inte vara röd. Inte imorgon i alla fall. :p Men du kommer att få ett plåster på som ska sitta ett dygn innan du tar bort det.

Men som sagt - lycka tiiill! Kommer att bli såå fint.

2009-04-01 @ 00:40:41
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0