Hahahaha

Ojojoj, jag har aldrig skrattat såhär mycket på länge, jag tror en person fattar iallafall (:
Idag har jag ju inte gjort något speciellt som jag redan nämnt. Har bara suttit här, pluggat och tagit ett bad.
Snart så ska jag sätta mig framför Wipeout tillsammans med en kopp te och lite senare även Sanningens Ögonblick. Det är mina absoluta favoritprogram om man bortser från Sex and the City, men det lyckas jag ju alltid missa.. haha.

Imorgon är det skola igen och det känns som att helgen bara flyger iväg.. Känns ganska tråkigt men samtidigt skönt för då kommer lovet snabbare. Jag har väl inga direkta planer för lovet men jag ska iallafall pierca naveln, antingen den här veckan eller i helgen. Måste se till att få det gjort nu innan påskafton och det kommer, för då har dom säkert stängt.
Kolla in den här som jag gjorde, att alla bloggare klagar på varandra så mycket när alla i själva verket ser lika dana ut..

Nu måste jag skynda mig att koka te!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ja jaag förstår, hahaha gissar att det var mig du menade. Och jag garvade också - som faan! Shiit alltså...! XD

Hahaha vad är det där där uppe, är det en tjej som klagat på BB's urringning och är det hon på de två övre bilderna, som har samma urringning själv? Hahaha men ååh.

2009-03-29 @ 21:42:49
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Ewa

Haha :)



jaa precis, det är kissie om du vet vem det är. Jag vart så jävla förbannad. Grejen är att det finns så mycket hemskare bilder på henne, där hon har ännu mer urringning men hon har typ raderat dom för att folk inte ska kunna klaga.

2009-03-30 @ 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0