Uppdatering till mina trogna läsare

Haha.. lite ironi kanske.. Fast jag vet att jag har en jävligt trogen läsare som sitter som fastklistrad vid min blogg. Och den läsaren kommer nog aldrig sluta läsa om mitt otroooligt intressanta liv.
Jag har iallafall legat och stekt ute på baksidan i typ två timmar, så jag är almost NIGGAAAAAAAAAH...!

När jag ändå är på bushumöret så kan jag ju tillägga att Kissie sitter för tillfället med en ansiktsmask för över 500 kr. Helt underbart! Eller? Och sen har Dessie börjat sin morgon genom att berätta om sin SKRÄCKhistoria på "donken" igårkväll. Hon trodde minsann att hon skulle få en lugn stund på Mc donalds men det var visst några nedrans fjortisar som skulle jävlas med henne.. Oh.. poor girl. Dom hade tydligen glott liiiiite för mycket och då jäklar hade Dessie gått fram och gett sina pommes frites till dom och sagt att dom var fattiglappar.. Den måste ha svidit.. Tycker synd om dom jävla jävlarna. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... näää fan nu ska jag på en låångprommis med mig själv, bästa sällskapet man kan få , eller hur?

SEE YAAAAAA !

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha jag gissar att det inte är mig du menar, hahahahahaha asg! Den där trogna läsaren alltså, haha. Även om jag ju såklart också är det! <3 Puuuss

2009-07-01 @ 23:46:09
URL: http://maddeherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0