Tre dagar!

Måste verkligen sova snart, sitter uppe alldeles för länge. Just nu sitter jag och smsar lite med Tor, han är typ den enda som är vaken. För någon timme sen kom jag hem från Linnea iallafall. Vi kollade typ bara på film och chillade, jävligt skönt måste jag säga. Särskilt i det här vädret.. Hoppas på att det blir bra väder snart! Såg på SMHI att det skulle bli bra väder på Tisdag så det är ju skönt!
Tidigare idag var jag och Emmi inne i stan, vi handlade lite grejs!

Nu är det bara tre dagar kvar tills Lolli kommer hem! Det känns helt overkligt. Det känns som hon har varit borta typ 10 år även fast det bara har varit 1. Och jag saknar henne hur mycket som helst! Tänk att det var vi som träffade henne senast, och det var ändå i Januari.. Usch, det var länge sen. Men på Tisdag sover jag hos Emmi för på Onsdag morgon ska vi ju möta Lolli. Eller det är egentligen inte på morgonen, hon kommer vid 1 på dagen men vi måste åka ungefär halv 12. Vi får skjuts av Lollis mamma, så det blir skit bra! Längtar som en galning, jag och Emmi kommer aldrig kunna somna på Tisdag kväll, haha.

Nä nu måste jag sova, annars kommer jag sova bort hela dagen imorn!



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0