Stan och mys

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig och kolla på tv med Stoffe. Vi åkte in till stan en sväng idag :) han hade fått presentkort på MQ och NK som studentpresent. Och såklart handlade han upp båda två, så himla shoppinggalen..
Och jag kom hem med ett par jeansleggings. Jag är nog den sista i hela Sverige som har köpt såna, haha. Det blev ett par ljusa från Vero Moda. Jätte fina faktiskt och dom satt som en smäck! Man får en fin liten rumpa och skit snygga ben. Som tur var hade dom leggings med fickor på rumpan, för det fulaste jag vet är när det ser ut som man köpte dom när man gick i femman, då var det ju inne med jeans utan fickor. Nä usch, det tycker jag är fult. Lägger kanske upp en bild på dom om jag orkar ta något kort imorn.

Godnatt! Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0