Solig dag vid Lagunen!

Precis, en riktigt solig dag idag! Inte ett enda moln på himlen under hela dagen. Hur skönt kan det bli?
Jag och Madde bestämde oss för att sola vid blå lagunen, det är ett så himla skönt ställe att ligga på när solen steker. Man ligger ju uppe på en liten kulle så det blåser lite grann. Väldigt behagligt :)
Vi låg där från halv ett till fyra ungefär, så lite färg fick jag! Almost nigggaaaah!! Haha, nej ärligt talat så blev jag mest röd. Tog väldigt mycket solskyddsfaktor på magen och benen men ryggen glömde jag helt bort, så nu är jag röd som en kräfta från halva överarmen och bakåt. Aaaj. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir brunt, men om jag har otur flagnar det bara av.. usch.
Vi låg mest och kritiserade dom idiotiska solgrannar vi hade. Det var ett par ni-vet-vad som sprang runt som dom var 14 och spelade fotboll medan dom hade så hög (pissdålig)musik att det skakade i sanden.
Sen fick vi också se nästintill porr då det var två turrar som bokstavligen låg på varann och jaaaa... undersökte varandras munnar. Mums.

Efter det åkte till lilla Chasan, lilla snuttisen.. Jag kommer dö på söndag :(  iofs så ska vi tillbaka om någon månad på ridläger men ändå..

Nu ska jag råplugga, sen får jag sommarlov! :)

Här är bilderna från årets första dopp också!













Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0