Skolkatalog 01-02

Just nu sitter jag hemma hos Stoffe och vi sitter och tittar i gamla skolkataloger. Haha. Man var så himla ful när man var liten! Haha, t.ex. på ett klassfoto så var ena min fläta högre upp än den andra. Lyckat! Samtigt så måste man ju ha lite nostalgimusik, så nu sitter vi och lyssnar på Be my lover om ni kommer ihåg. Haha!
Det är så roligt att titta på folk man känner i gamla skolkataloger. Min brorsa är till och med med i några, det känns som det var år och dagar sen han gick i högstadiet. Stoffe och jag såg en film också, som hette "He is just not so into you". Den går på bio just nu om ni vet vilken det är. Tyvärr så somnade båda två efter en kvart ungefär. Lite tråkigt eftersom jag hade sett fram emot att se den. Men så långt jag såg så verkade den bra.

Nu ska jag gå hem och käka hos mamma!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0