Singstar och premierölen!

Nu är jobbet fixat och allt är klart! Fick ju hem ett polispapper för några veckor sen. Man behövde skicka in sitt namn och personnummer för att kolla upp om man har gjort något olagligt. Och man fick absolut inte öppna det. Man behövde öppna det tillsammans med chefen och jag var helt gaalet nervös. Men allt gick bra och hon sa att jag är grön tills Maj då jag måste skicka in ett till. ´
Linnea kom hit och vi käkade middag lite senare och sen gick vi ut ett tag. Skulle egentligen träffa Jacob och resten men varken dom eller vi orkade. Så vi gick till Brunna och kollade när två ballonger landade. Haha. Riktigt misslyckade var dom, dom landade MITT i diket.. Haha.
Sen vart vi sugna på chips och godis så vi gick hem till Emmi där Lolli och hon spelade singstar. Och jävlar vad jag ägde!! Herregud. Haha. Eller inte. Fast lite bättre har jag nog blivit! Kl var halv tolv och Statoil stänger kl tolv så vi tänkte att vi måste hinna ner dit innan dom stänger så Lolli får köpa sina första öl! Haha. Jag var snäll så jag bjussade på ett sexpack. Vet ni vad det kostade? 74 SPÄNN! Man ba jippie... fast vad gör man inte för att få Lolli så nervös så hon nästan skiter på sig? Hahaaa. Och vi har allt på filmbevis! :) hon är så duktig!

Idag ska jag, Stoffe och pappa till IKEA. Vi måste köpa en garderob och en 140 säng till mig. Pappa kommer kl 12 så jag måste nog öka takten lite. Förresten, jag ska ju bo hos honom i en vecka nu! Får se hur det känns, har ju inte varit hos pappa i mer än en halv timme. Men det är jätte mysigt i den nya lägenheten. Tänkte ta lite bilder så ni får se!



Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0