Regniga Sverige

Det vart ju regn på midsommar trotts allt, men vem är förvånad? På dagen var det riktigt lovande då gick jag till och med i klänning utan strumpbyxor men på kvällen blev det jätte regnigt. Mamma och Klas hade bjudit över två kompisar till dom, så vi körde lite regnvägran och satt ute ändå. Fast under våran marskis såklart. Det vart lite kallt mot slutet men vi hade filtar och sånt, så det gick bra.
Jag hann bara med förrätten som bestod av olika pajer, bl.a. köttfärspaj och sill! Till och med jag åt sill, fast jag vågade mig bara på senapssillen. Den är absolut godast. Efter förrätten behövde jag dra. Skulle på fest hos Victor, som var hur kul som helst. Jag härjade som vanligt men vafan, stämmningen var ju på topp :) Det var nästan bara killar från Tappen där. Bl.a. Jacob, Andreas, Victor L och massor med andra. Efter ett tag tyckte Victor vi blev för högljuda så vi drog hem till Andreas och fortsatte härja. Vi käkade lite hamburgare, dansade i massor och var allmänt dräggiga. Var hemma vid halv fyra igen och sov som ett litet barn enda fram till halv ett. Hur skönt som helst!

Idag händer det inte så mycket tror jag, det enda jag vet är att min kära bror kommer på middag!
Ska bli jätte mysigt eftersom vi inte träffas alls lika ofta. Vi ska grilla, mums! Jag missade ju grillandet igår så jag får ta igen det. Stoffe skulle ringa mig idag också, får se om vi hittar på något innan Jens kommer! Sen kanske det blir party IGEN ikväll, får se om någon har nåt på g :D



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0