Överraskningen!

Jag har försökt hålla en sak hemligt i några veckor nu, och det var en stooor överraskningsfest för Lolli som ägde rum igår. Jag har hållt mig ganska bra tycker jag faktiskt!

Jag och Emmi har planerat den här festen i flera veckor. Och ja, det var mycket att planera, om man jämnför med andra fester. Vi skulle få tag i alla Lollis kompisar, från klassen, konfan och andra. Det var jävligt svårt. Vi gjorde ett evenemang på Facebook där vi bjöd in alla. Det var ca 20 st som tackade ja och 10 som inte hade Facebook eller som vi hade frågat i efterhand. Så vi var 30 personer i mitt lilla radhus. Men inga ord kan beskriva hur kul vi hade.
Fast tyvärr var det inte så kul hela tiden. När det var två timmar kvar tills alla skulle komma så fick halva Ekerö störmavbrott. Och jävlar vilken panik vi fick! Men såklart så kom den tillbaka efter ungefär 1 och 1 halv timme. Så det var jävligt tur. Jag har aldrig varit så förbannad i hela mitt liv som jag var igår. Alltså på strömavbrottet. Jag fick till och med näsblod för att jag var så arg.

Vidare till festen. Jag och Emmi åkte hem till Lolli vid 7 för att fixa henne. Vi tog på henne en jääätte söt klänning som hon hade på balen i usa, alltså formalbalen. Så det var inte en långklänning utan en skit söt svart klänning med paljetter!
Hon sminkade sig själv för det fick vi ABSOLUT inte göra, haha.
Vi hade också lagt en present till henne i brevlådan. Det var en drink med rabarberdrinkmix. Oh jäklar vad snabbt den försvann när Lolli fick tag i den. Haha. Fast vafan, vi får ju ha lite respekt, hon har inte festat på ett år! Haha. Så det var okej. Robban hämtade upp oss i hans bil och vi körde som galningar genom hela Ekerö tills Lolli blev jävligt snurrig i huvudet.
Medan vi gjorde det här var Stoffe hemma hos mig och tog hand om alla! Alla gömde sig medan virriga Lolli kom instapandes i huset. Haha. Det var fan det roligaste jag sett. Alla överraskade henne och hon var nära på att svimma. Så jävla söt :)

Sen partade vi hela natten! Heeeeeelt sjukt roligt och jag tycker verkligen synd om ni som missade det. Jag kände alla så det var super kul! Lolli vart såklart redlös efter några timmar med hon var taggad efter några glas vatten! Allt slutade med att jag, Linnea, Stoffe, Lolli, Emmi och Robban stod och dansade som tokar på dansgolvet! Alla mina favoriter var med förutom Mikkan och Vivi :(
Det hände tyvärr en liten olycka också, haha. En kille från Lollis förra klass skulle gå på toa på övervåningen och så gick låset i baklås. Så han kom inte ut på en timme. Jag tyckte verkligen synd om honom men tillslut kom Andreas på den ultimata idéen att lyfta av dörren från gångjärnen. Och äntligen var han ute! Sen dansade vi natten lång.

Otroligt lyckad kväll! Tack till alla er som var med! Det gör vi om!

Ikväll ska jag antagligen hem till victor på fest, ska bli trevligt. Men innan det ska jag käka middag med mamma och klas kompisar :)



Emmi och jag påväg hem från Lolli i Onsdags!



Lite av välkommen hem skylten!



Påväg till Lolli med presenten!



Redo för partyyyyyyyy!



Innan vi hoppade in i bilen



I bilen! Kolla hur mycket jag garvar, jag gråter ju förfan :P



Typ en tredjedel av tjejerna!



Några av killarna :)

Sen dog min kamera så det vart inga fler bilder :(

Pusspuss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0