Mixtrar lite

Haha, tyckte min design var så himla tråkig så jag behövde bara leka lite. Still learning :)
Mamma och jag bokade biljetterna till Gotland idag! Jippie! Har längtat så mycket tills vi skulle göra det. Så nu är allt klart. Blev dyrare än vi trodde men strunt samma, båten tar sån tid och med flyg är man på Gotland på 35 minuter liksom! Lika långt tid som det tar för mig att ta mig till skolan, haha.
Ligger och myser i min säng med datan!

Förresten.. jag satt och läste Therese Rojos blogg i minst en timme.. Blir så himla ledsen. Hon skrev t.ex. att snart är det sommar, och att det ska bli så skönt att slippa skolan. Hon blev mördad på sin baldag. Jag skulle helt seriöst kunna skjuta dom som gjorde det. Vad det än handlade om så har man aldrig rätt att ta någons liv.
Det är verkligen fler och fler ungdomar som förvånar mig nu för tiden. T.ex. hon som ramlade framför ett tåg, av misstag sägs det. Eller vissa skriver att hon hoppade för att hennes pojkvän hade gjort slut. Det är helt galet. Visst man kanske går och tänker såna saker, men inte alls seriöst. Men nu för tiden slutför många det dom tänker. De två som mördade Therese hade säkert gått och tänkt att dom vill döda henne i flera veckor. Och tillslut verkligen gjort det. Och det värsta är att jag tror inte dom var psykiskt störda utan det är väl så ungdomen är nu för tiden.. tragiskt..

Nä nu ska jag sova, ska upp rätt tidigt i morgon!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0