Michael Jackson, död?

Blev helt chockad när jag läste på aftonbladet.se idag. Har Michael Jackson dött! Herregud... Han dog tydligen av ett hjärtstopp och ingen lyckades få liv i honom. Han dog igår kväll. Det känns rätt sjukt att han skulle dö. Han har ju alltid varit king of pop så länge jag har levt. Men men, sånt är livet.
Haha, förresten. Det ser så roligt ut när Michael själv är helt vit och samtidigt är hans brorsa svart. Förstår inte hur Michael har lyckats förändra sitt utseende så mycket.

Skulle egentligen med Emmi och Lolli till någon strand idag men dom bestämde att vi skulle dra till Närlunda badet och jag hatar verkligen det badet. Det är äcklig botten, äcklig strand + massor med kryp och småbarn. Nä usch. Så antingen steker jag på våran terass eller så drar jag till Linneas brygga, får se!
Ikväll blir det antagligen party. Hoppas på att Tor vill träffas. Var ju ett jävla bra tag sen! Jaja, vi får se.
Nu måste jag dra till min chef och skriva avtal. Sen kaaaaanske jag drar till äckliga närlundabadet ändå.. usch jag vill inte... men vad gör man inte för att träffa sina älsklingar?


MichaelJackson.jpg MichaelJackson image by rnbmusicblogdotcom1

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0