Meningslös skoldag

Robbans mottagning igår var jätte kul! Mamma och jag kom dit ungefär vid sex, Sara (Klas dotter) var också med men hon hann bara vara med en stund då hon hade dubbelbokat en annan grej också.
Jag hade på mig min lila klänning som jag hade på nyår! Tycker verkligen om den, den är jätte söt med svarta blommönster längst ned och så är den utan band. Dock tycker jag att den är aningen för lång men struntsamma :)
Vi blev bjudna på mat och efterätt där, jätte gott! Paj och olika skinksorter bl.a. Och Robban blev jätte glad för sin present också (:
Vi var där till åtta tiden ungfär. Då åkte jag hem och träffade Andreas! Vi tittade på Hide & Seek som gick på tv fast han listade ut hela filmen efter bara några minuter, jajja.

Vaknade imorse av ett sms av Mikkan. Insåg att jag hade försovit mig, haha. Det är typ första gången på flera år som jag försover mig. Jag såg att jag aldrig skulle hinna till första lektionen så jag tänkte att jag kunde komma till den andra som började 09:30. Så jag somnade om ett tag. Haha, virrig som jag är på morgonen så ställde jag såklart klockan fel, nämligen på 08:45. Hur korkad får man bli ? Så när klockan ringde insåg jag att jag hade försovit mig IGEN. Very clever. Men jag sprang iallafall upp och satte på mig kläder, sminkade mig jätte fort och sket i frukosten och väskan. Haha. Men jag hann! :)

Ikväll ska jag träffa Madde igen :) ska bli jätte kul, för sen kommer vi inte ses på ett tag, för jag och Stoffe åker ju inte ner till Gotland förens Juli, hon ska ju flytta dit ni som inte vet det. Hoppas verkligen vi får super väder så vi kan bada och sola mycket! Och nästa sommar, då är jag äntligen arton och jävlar vad party det ska bli då :D

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0