Jätte hungrig

Jag hinner med ett snabbt inlägg innan jag MÅSTE gå ner och äta. Är jätte hungrig..
Dagen hos Linnea var helt underbar. Vi låg i varsin solstol på hennes brygga bl.a. Hur härligt som helst. Särskilt när det åkte snygga killar på vattenskotrar utanför, haha. Vi åt lunch i solen och bara tog det lugnt. Vi hade snackat med killarna om att vi skulle dra och grilla vid pölen men såklart så skulle det börja regna.. Så det vart inget med det. Men efter några timmar klarnade det upp igen så då åkte vi och träffade dom ett tag iallafall. Även fast vi inte hade några korvar kvar, haha. Igår var det strålande väder så jag och Emmi bestämde oss för att dra till pölen även fast det hade spöregnat dagen innan. Men det höll i sig hela dagen och jag blev röd på ryggen som vanligt.. Fattar inte hur jag lyckas. Jag smörjer in mig tills jag blir alldeles vit lixom! Jajaa, får väl ha högre solskyddsfaktor eller nåt. Vi var där i ett par timmar och jag badade faktiskt! Fast bara en gång, men det var nåt iallafall!

Nu måste jag verkligen äta frukost, håller på att dö här.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0