Ingen klänning idag inte

Det är ju jätte dåligt väder ute. Fast det visste jag redan men ändå... hoppas det blir uppehåll iallafall. Jag som ville ha min Friis&Company skor som jag fick av mamma, dom är jätte fina och somriga. Men nu har jag ingen lust att vara somrig. Så jag tog på mig jeans och mitt nya blåvita linne från Gina. Det är ju inte studenten så nästa år kanske jag behöver vara lite finare även fast det regnar, haha. Börjar halv tolv, då ska ju samlas i klassrummet och få betygen, jag vet redan vad jag får men kul att få dom på papper. Är väl sådär halvnöjd men jag har varit så himla skoltrött hela det här året. Vet inte vad det är men nästa år ska jag verkligen plugga ordentligt, man vill ju gå ut med bra betyg från trean, så då ska jag köra gärnet.

Nu måste jag gå ner och sminka mig och äta frukost, vi hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0