Godmorgon Bitches!

Vaknade precis :) Idag har jag och Emmi hemliga planer på G. Som ingen får veta. Haha.
Ska hoppa på hennes buss om en timme och då åker vi till solna!
Sover ju hos henne idag och då tror jag det kommer bli mycket Guitar hero och massor med godis! Jag är ju sjukt vältränad nu för tiden så jag behöver inte tänka på det (haha). Lolli kommer vid ett imorgon och vi får ju skjuts av Annika till arlanda. Hoppas vi får plats i bilen bara!

Förresten, alla som håller koll på bloggvärlden, har ni sett att Paulina och Dessie har "växt" ifrån varandra. Lika jävla patetiskt varje gång när folk säger så. Man växer inte ifrån varandra, det kan isåfall vara om man har varit kompisar heeela livet, umgåtts helt olika liv och umgåtts med helt olika människor. Det är som att jag skulle säga att jag och min bror skulle ha växt ifrån varandra, nej precis, det går inte eftersom vi är syskon. Jag ser mina kompisar som syskon också, Stoffe t.ex. han är min storebror och jag är hans lillasyster. Han skyddar mig på det sättet som en bror gör. Sånt kan man inte växa ifrån. Jag ser även Emmi och Lolli som mina systrar. Vi är som tre syskon som gör samma saker, skämtar som samma saker, fast såklart har vi inte exakt likadana liv. Dom umgås med andra och gör andra saker. Men när vi väl träffas är vi oskiljaktiga.
Precis allt jag har sagt nu sa Paulina och Dessie att dom var. Som syskon. Tvillingar. Hahaaaa, bullshit. Fattar inte att jag ens lägger mig i men det är så jävla kul att sitta och läsa deras bloggar. Om hur minsann Dessie har 10 000 mer besökare än Paulina. Eller att Dessie faktiskt har skapat Paulinas image. Tjeeeeena. Då har du väl skapat alla Sveriges fjortisar också.

Nää.. Paulina är fan en av dom friskaste av alla fjortisbloggare. Hon tänker iallafall lite på konsekvenser om man jämnför med Dessie som tror att hon kan säga att alla är dumma i huvudet och att hon var blond först utan att få taskiga kommentarer. Good luck Bitch.



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0