Design!

Sådär, nu är jag tillbaka. Fixade lite med designen också. Har haft sjukligt mycket att göra i skolan eftersom det är sista veckorna nu. Därför har jag varit lite dålig på att skriva.

Madde är på Ekerö nu så vi ska ut och sola :) Har precis infört en tävling med Andreas, vem som blir brunast i sommar. Jävlar, det blir svårt. Han är redan aaas brun.. Men jag funtar på att köpa sån där olja ni vet, som gör en jätte brun. Då ligger man bokstavligen och steker. Haha. Det borde funka på min bleka kropp!
Efter vi har solat i några timmar följer hon med mig till stallet, det är ju tyvärr dom allra sista gångerna jag rider Chasey nu.. Har henne idag och på Onsdag. Riktigt riktigt sorligt. Jag satt och storgrät vid datorn igår medan jag kollade på bilder på henne. Lite larvigt jag vet, men hon är så jävla underbar.

Haha, gjorde en liten krisinsats imorse. Kom på att jag hade glömt bikinin hos Emmi igår så jag tog mammas bikinitrosor som antagligen är väldigt för små för henne. Dom var faktiskt riktigt fina, svarta med en blommig kant :) Och jag var inte så taggad på att ha överdelen för den var jätte sladdrig ni vet. Så jag tog en svart bh utan band. Ser rätt okej ut :)
Förresten så tog jag och Emmi vårat första dopp igår! Det var så jävla kallt men väldigt uppfriskande som vi kallar det. Emmi doppade till och med huvudet men det vågade inte jag. Får alltid spränghuvudvärk om det är kallt i vattnet. Haha. Men jag tog väl några väääldigt små simtag. Tänkte lägga upp lite bilder från det lite senare.

Nu måste jag gå ner och käka nåt innan Madde kommer! Vi har ingenting att göra idag i skolan så jag stannade hemma, haha busigt va?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0