Dans i sex timmar

Skolavslutningen var helt okej igår, men som varenda år vill man bara gå hem! Vi möttes i klassrummet halv tolv och fick våra betyg och fikade. Sen fick vi även sätta pappershjärtan på varandras ryggar och skriva saker på, haha. Hatar sånt egentligen.. men det gick bra ändå.
Efter det gick vi till aulan, eftersom vi är en så liten skola så har vi ingen igen så vi lånar en aula bredvid våran skola.
Där hölls det några tal av bl.a. rektorn, sen dansade lärarna lite för oss som var jävligt kul. Haha.
Sen fick vi äntligen gå hem :D som jag trodde så spöregnade det ute.. jag var helt dyngblöt när jag kom hem men vem bryr sig, VI HAR SOMMARLOV!

Linnea kom till mig runt halv fyra och då fixade vi oss till middagen hos victor! Det var verkligen jätte kul att träffa alla igen. Några från min förra klass och några från parallellklasserna. Har inte träffat dom flesta på två år så det var super kul!
Hans föräldrar var hemma och det är jag fan glad över, dom var så jäkla sköna! Precis när jag och Linnea kom innanför dörren frågade dom om vi ville ha en cider. Och jag som hade tagit med mig 6 cider själv, men självklart tackade jag inte nej! Hade inte lust att dricka 7.0:or till middagen direkt, haha. Vi fick kycklingspett med potatissallad och massor med annat gott. Hade inte ätit på hela dagen så det var rena drömmen för mig!
Efter middagen så dansade jag och Linnea hela natten. Plus alla andra såklart :) Jag hoppade studsmatta också, hahaha, det var jätte kul, särskilt efter några cider. Alla har lovat att det inte ska vara allt för länge kvar tills vi ses nästa gång, det kändes verkligen som man hade samlats igen, alla gamla kompisar!
Har även fått en jäkla låt på hjärnan som dom skulle envisas att spela hela natten.
I'm on a booooooooooooat!

Nu ska jag och Stoffe dra in till stan!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0