Bullshit..

Såg precis på Aftonbladets hemsida att Michael Jacksons fans tror att han har fejkat sin död. Det tror jag verkligen är bullshit.. Videon som dom har sett är en film på en helikopter där man ser lite av liket ligga där inne. När kameran sedan vrider sig och filmar från en annan vinkel tror folk att han sätter sig upp. Man ser direkt att han inte gör och jag tror inte ens att det är han som ligger där inne. Jaja, folk får väl tro vad dom vill men det är så självklart.

Kom hem från blå lagunen för ett tag sen. Har varit en väldigt skön dag! Sov ju över hos Emmi igår eftersom vi ändå skulle stanna på Ekerö hela dagen så tyckte jag det var onödigt att åka fram och tillbaka hela tiden. Vi träffade Lolli och henne norska kompis Iselin igår kväll. Vi gick ner till Lundhagen och badade. Väääldigt kallt om man jämnför med blå lagunen!

Imorgon drar jag och vivi till Amanda i Kungsängen och på Onsdag bär det av till Grönan och då får jag ääääntligen åka älskade Insane igen! Ska verkligen bli jätte kul. Det blir Jag, Agnes, Vivi, Elvira och Amanda. Och lite senare vid sex tiden kommer också Belinda. Elvira och Belinda är Agnes och Vivis klasskompisar som är jätte gulliga, ska bli kul att träffa dom igen. Trodde det här skulle bli ett riktigt slapplov men inte alls. Fast det är ju kul att man har kompisar som vill träffa en iallafall!

Måste göra ett litet schema för veckan.

Tisdag: Kungsängen med Vivi
Onsdag: Grönan med tjejerna
Torsdag: Vara med Stoffe
Fredag: Åka till mamma och 18:års fest för Andreas på kvällen

Och resten inget bokat, ännu!
Nu ska jag gå och ta lite bilder på lägenheten, dom kommer upp om ett tag!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0