Blondin?

Jag skulle verkligen jätte gärna vilja färga håret blont igen. Egentligen vet jag inte hur jag passade i det men jag trivdes jätte bra i det. Jag älskar att ha blond hår på sommaren och mörkare på vintern. Jag hade ju nästan helt blont i sommras. Jag vet att min mamma inte alls gillar när jag har blont hår men jag tycker verkligen det är fint! Fast jag måste ju tänka på att jag fakiskt har väldigt mörka ögonbryn så det kanske ser konstigt ut men jag tycker ändå det är värt risken. Vill göra det på salong första gången så att färgen verkligen blir bra, för det är ju väldigt svårt att bleka så man får det snyggt hemma. Letade upp en bild på Britney när hon hade den färgen jag ungefär vill ha. Kanske vill ha liite mörkare, men jag får se. Ska prata med mamma när jag kommer till henne på Fredag!






Här är en bild på mig från förra midsommar. Jag tycker om den hårfärgen faktiskt. Fast det är ju väldigt jobbigt att färga så ofta men jag har tänkt att jag ska nog sluta platta håret så kommer det slita ungefär lika mycket om jag färgar det rätt ofta. För jag plattar ju håret nästan varje dag, dock inte nu på sommaren för då har jag nästan alltid uppsatt. Men iallafall, är osäker på om jag ska göra det men jag älskar att variera hårfärg!

Nu ska jag titta på 40 year old virgin på 3:an.
Förresten, det blev inga bilder för pappa har inte något intag för minneskortet i datan såg jag och jag glömde sladden hos mamma!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0