Bildinlägg

Har precis kommit hem från stan, vi var i skolan högst 20 minuter, sen gick vi. Det var bara jag och Mikkan där och vi hade varken religion eller matte som var våra första lektioner och då hade vi behövt vänta i typ tre timmar så vi sket i det. Drog in till stan med Vivi istället. Hade ju fått betygspengar så jag shoppade några grejer. Lägger upp bilder på det snart. :) Imorgon blir det äntligen skolavlslutning! Ska bli jätte skönt, och på kvällen ska jag, Linnea och Emmi på fest hos Victor. Ska bli riktigt roligt! Varken jag eller Emmi har träffat tappenbarnen på flera år! Så det ska bli kul, vi ska även grilla innan festen börjar! Mysigt.

Tänkte lägga upp bilder från de senaste dagarna, mycket roligare så än att berätta.



Linnea och jag var och kollade på 3D bio, My bloody valentine, jäävligt läskig!



Var på Stoffes utspring också, bebisen själv <3



Linnea i regnet :)



Stoffe får blommor :)



Glad plutt!



Ewa och Stoffe



Sen åkte dom bil :) Dan, Issa och Stoffe!



Sen var jag och Emmi på balen och där hittade vi Emmis fina lillasyster och hennes kavaljer



Och sen till det jag handlade, först en lila kjol från Monki (som ser blå ut)



Ett blått och vitt linne från Gina :)



Ljusblå klänning från Gina, ska dock inte ha dom svarta tightsen till.. usch.



Turkos tunika/topp från Bikbok



Topp från Bikbok, ursäkta att jag bara har leggings....

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fucking SNYGGO, hur kan man vä så snygg? Miss you!!! Pusssssspuss

2009-06-13 @ 22:15:01
URL: http://maddeherman.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hahahaha, var då? jag ser inga snygga bilder på mig :P SAKNAR DIG MED <3<3<3 snart kommer vi!!

2009-06-13 @ 22:34:56
Postat av: Ewa

Hahahah, jasså, du menar emmis syrra?? VISST ÄR HON VACKER!!!!

2009-06-13 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0