Bättre sent än aldrig!

Japp, imorn får vi äntligen sommarlov! Det känns som alla har haft det i flera veckor nu men men. Vi kanske har turen att börja lite senare än alla andra i höst!
Sitter och vaknar till här vid datorn, är så himla trött på morgonen. Även fast jag sov till 10, börjar ju halv ett idag. Får se hur mycket det finns att göra i skolan som sagt.. Efter det ska jag möta upp Vivi och shoppelishoppa lite. Har ju fått betygspengar så jag har ett par slantar att handla för. Tänkte gå in på Gina och kolla om dom har någon fin klänning tills på Fredag, då blir det spåååååååååra! Ska bli så himla kul, inte bara för festen utan för att jag ska träffa alla gamla polare i klassen! Har inte sett dom på 2 år :)
Och på Onsdag kommer ju Lolli hem, och SÅKLART ska jag och Emmi åka och möta henne vid arlanda. Äntligen är lilla plutten hemma, har längtat så himla mycket!

Nä nu ska jag gå och äta frukost och sen dra till skolan, för sista gången på två månader :)
Bilder från Stoffes student kommer ikväll!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0