20 grader, stämmer det?

Ja! Våran termometer visar det iallafall. Jag ser till och med sol ute! Helt otroligt.. det här ser man inte ofta i Sverige. Så idag ska jag spendera dagen hemma hos Linnea. Vi tänkte baka och käka lunch på bryggan, det blir mysigt!
Förresten, gud vad jag saknar Vivi... Hon är ju i Spanien i 10 dagar. Men hon kommer hem på måndag tror jag. Så då ska jag träffa henne jätte mycket. Jag vill träffa Mikkan också! Men hon har varit på sitt land i helgen så det har inte funkat så bra, men jag tror hon kommer hem idag, hoppas det iallafall. Får se om hon vill träffas i veckan! :)

Nä nu ska jag ta och fixa mig och ta bussen till Linnea



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0