Wiho

Jaa, idag drar jag och Stoffe till Gotland! Ska bli såå kul! Vi tänkte åka båt dit men det gick inga när vi ville åka så vi tar snobbflyget istället, haha. Det tar bara 35 minuter, sjukt skönt! Vi är framme halv åtta för Stoffe jobbar till fem så vi tar sju flyget. Madde kommer och hämtar oss sen åker vi hem till henne. Sen kanske vi går ut ett tag och tittar runt lite.
Stannar där tills Måndag så jag kommer nog inte kunna blogga något under helgen.
Igår övningskörde ju jag och pappa igen. Och jag kan knappt tro det själv, jag körde 90! Haha. Allt går som en dans när jag väl kör men när jag ska starta igen så går det inte lika bra, inte i liten uppförsbacke i allafall. Det var jätte pinsamt för vi körde ut mot kaggeholm och när man ska svänga upp på stora vägen när man ska tillbaka så är det en jätte liten uppförsbacke.. Och där fick jag motorstopp ett ANTAL gånger. Men när jag äntligen hade kommit ut på vägen så körde jag hela vägen hem. Lite läskigt vid rondellen vid träkvista bara men det gick bra :)
 
Idag ska jag väl bara packa antar jag. Jag och mamma åker och hämtar upp Stoffes väska och sen hämtar vi upp honom på jobbet. Vi tänkte äta pizza innan vi åker till flygplatsen eftersom vi har ganska långt tid innan flyget går.



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0